wtorek, 31 lipca 2018

Zmieniam się dla WAS!

Kochani! Widzę jak z każdym dniem czyta mnie coraz więcej osób. Kiedyś myślałam, że ten blog będzie tylko formą pamiętnika, ale widzę po statystykach, że przybywa coraz więcej osób, które tak jak ja chcą zwalczać zakupoholizm. To świetna wiadomość! Piszecie do mnie maila z prośbą o pomoc, o poradę jak wyjść z tego nałogu, jak poradzić sobie z ogromną chęcią kupowania. To działa bardzo motywująco. Przekopując mój blog możecie zobaczyć, że pisałam bardzo  nieregularnie. Teraz od kilku miesięcy pojawiam się z nowym postem często i ciągle mam taką energię by pisać tego bloga dalej. Że potrzebujecie mnie, że razem możemy więcej! 

Postanowiłam zadbać o wygląd bloga, bo dotychczasowy szablon był taki "biedny" i nie zachęcał do czytania. Teraz bardziej mi się podoba. 

Dajcie znać w komentarzu lub wiadomości prywatnej jak wam się podoba ten szablon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytaj także

Dlaczego kupujemy za dużo?

Pisałam kilka dni temu, że ponownie staję do walki z zakupoholizmem. Już myślałam, że ten temat mnie nie dotyczy, a wystarczyły dwa miesiąc...